vineri, 1 octombrie 2010

Revenit

   Au fost zile când pur şi simplu am uitat că am blog şi că am o casă pe aici, o cameră, vreo câteva rafturi de cărţi şi multe oale de lut. Am început anul universitar la Cluj, la Istorie, şi am petrecut patru zile care au trecut ca nişte săptămâni. N-am făcut mare lucru la cursuri, doar m-am obişnuit cu oraşul. Am umblat kilometri întregi din Haşdeu, unde stau, până prin tot felul de locuri, am cunoscut fel de fel de oameni şi cred că m-am adaptat cât se poate de bine în aceste trei zile. N-am mai scris nimic pentru că n-am laptop la cămin şi sincer, pentru că n-am avut timp. Şi poate nici chef. Dar aici vine partea bună când eşti blogger începător şi nu prea ai cititori: nu capeţi nici reproşuri, nici nu-ţi scade traficul. Sau măcar nu-ţi faci tot felul de probleme că ţi-ar scădea.
   Până una alta, am avut şi noroc. Am colegi de cameră cumsecade, facultatea nu e foarte departe, nici măcar profii nu par foarte severi. Dar asta voi vedea în sesiune. Miercuri am fost la un curs despre schimbările climatice de pe Terra şi modul cum au influenţat acestea cursul istoriei. Mi-a plăcut teribil şi am luat vreo 5 pagini de notiţe. Joi am avut engleză, ceva mai sec, dar cumva cumva mă voi descurca şi acolo. Doar anul acesta am de învăţat...
   Am terminat Hard Times de Dickens înainte cu o zi să plec la Cluj. Acolo am mai citit şi Isabel şi apele diavolului a lui Eliade, un roman fantastic pe care, din păcate, nu cred că l-am înţeles complet. Nici chiar cu un dicţionar de simboluri în cameră. Presupun că mai am de aşteptat, tocmai de aceea nu pot să-i fac recenzie. Se pare că nici cei de la Bookblog, nici Terorista şi nici Dragoş nu au emis vreo părere asupra cărţii. Rămâne s-o reiau peste câţiva ani, alături de alte câteva cărţi pe care le-am citit prea repede. Acum citesc Întâlnirea din pământuri, volumul de debut al lui Marin Preda, şi-mi place mai mult decât mă aşteptam. Cred că voi continua să-mi cumpăr cărţi la fel ca acum, căci anticariatul din Cluj nu e pentru mine. Trebuie să aştept până la primul salariu de peste 1000 de euro ca să-mi permit luxul de a ieşi de acolo cu o carte. Şi până atunci mai este..  

4 comentarii:

  1. pai io as comenta acerb, dar stiu ca nu ma bagi in seama. hello! is disperata dupa atentie!! fa ceva!!

    RăspundețiȘtergere
  2. NU prea am ce face. Ti-am zis ca n-am net la Cluj. In rest, cred ca te-am cam bagat in seama:P. ne mai vedem...

    RăspundețiȘtergere
  3. Vreau să folosesc acest mediu pentru a-i mulțumi doctorului ODION că m-a ajutat să-mi revin soțului după ce a lăsat pe mine și copiii 5 luni să sufere. Când a plecat, mi-a spus că nu mă mai iubește și a găsit O altă femeie pe care a iubit-o. Plâng de zi cu zi pentru că îl iubesc atât de mult și mă hotărăsc să merg pe net pentru ajutor când am văzut postarea unei doamne despre cum doctorul ODION o ajută să-și recupereze soțul care a divorțat de ea și spun doar să Mă las să încerc acest doctor ODION să încerc și, într-adevăr, este minunat că mă ajută să-mi revin soțul în 3 zile și soțul meu se va întoarce la mine și promite să mă iubească pentru totdeauna și să mă roage pentru durerea pe care mi-a costat-o. Vă voi fi veșnic recunoscător pentru dr. ODION și nu mă voi opri să-ți public numele pe internet pentru ca oamenii să-l vadă pentru că ești atât de grozav. contactați-l prin e-mail; (drodion60@yandex.com) sau puteți de asemenea să-l apelați la +2349060503921. și vă va salva și relația și căsătoria. inca o data multumesc Dr. ODION

    RăspundețiȘtergere
  4. HELLO
    the viewer is here to share my testimonial on how I finally joined the Illuminati hood and became RICH, FAMOUS AND POWERFUL, tried my best to become a member of the hood but got ripped off multiple times , before I finally came across a testimony on the net so I contacted the agent, I was so afraid that he would ask me for a lot of money before being able to join the neighborhood but to my surprise he did not ask to buy only the items that I made and today I am so happy to tell the world that is rich and has been able to build many businesses with it all I have the sum of $ 20 million in my account personal and I am also known around the world for the business entrusted to me by the Illuminati which also has the power to do whatever I want ... I know a lot of people can be in my way and asking for help here is their
    official email: illuminatibrotherhood5555@gmail.com
    WhatsApp +3197005032123
    www.gaia.com/article/what-is-the-illuminati
    Beware of scammers and you must be over 18 years old.

    RăspundețiȘtergere